عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 دی 1398
بازدید : 104
نویسنده : rahnama-safar
برزیل:

برزیل با نام رسمی جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است. مساحت برزیل ۸٬۵۱۵٬۷۶۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن بر اساس تخمین در سال ۲۰۱۹ حدود ۲۱۰ میلیون نفر است برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد.
برزیل دارای زمین‌های کشاورزی وسیع و جنگل‌های استوایی است؛ و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است.
برزیل مستعمرهٔ پرتغال بود و این کشور تنها کشور قاره آمریکاست که مردم آن به زبان پرتغالی سخن می‌گویند. برزیل کشوری چندملیتی است و جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان آمریکا، آفریقائی و نیز آسیائی است. مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای رم است. بخش اعظم جنگلهای آمازون در خاک برزیل واقع شده‌است(۶۰٪)

برزیل

 



:: برچسب‌ها: برزیل-سفر به برزیل-تور نوروزی برزیل ,
تاریخ : شنبه 28 دی 1398
بازدید : 63
نویسنده : rahnama-safar

اگرچه شینگن اصطلاحی رایج در ایران است، اما تلفظ درست آن شنگن Schengen zone است. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین، ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن محسوب می‌شوند.

این منطقه که در وب‌سایت رسمی شینگن از آن با عناوینی هم‌چون بزرگترین منطقه بدون نیاز به پاسپورت جهان یاد شده ‌است، در سال ۱۹۸۵ در کشور لوکزامبورگ طی یک قرارداد بین‌المللی به وجود آمد. بر اساس این پیمان، ۲۲ کشور عضو اتحادیه اروپا و ۴ کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) که محدوده‌ای به مساحت ۴،۳۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی ۴۲۰ میلیون نفری را در بر می‌گیرد، به عنوان مجموعه‌ای واحد عمل می‌کنند.
قرارداد شینگن Schengen نام خود را از دهکده‌ای به همین نام در لوکزامبورگ قرض گرفته است جایی که مرز این کشور با آلمان و فرانسه تلاقی می‌کند و در حال حاضر به طور سالانه محدوده شنگن تنها از محدوده اروپا پذیرای 1.25 میلیارد بازدید کننده است.

ویزای شینگن

 



:: برچسب‌ها: ویزای شینگن-چونه ویزای شینگن بگیریم؟ ,
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
بازدید : 72
نویسنده : rahnama-safar

کشور تونس با هزاران کیلومتر ساحل ماسه‌ای، مقصد بسیار خوبی برای سفر تفریحی خانوادگی به شمار می‌رود که دیدنی‌هایی تاریخی و طبیعی زیادی را شامل می‌شود.

آمفی‌تئاتر یکی از ویژگی‌های نمادین معماری روم باستان به شمار می‌رود که مشهورترین نمونه آن، کولوسئوم در رم است.
 این آمفی تئاترها در سراسر امپراطوری روم ساخته شدند، به‌طوری که حدود ۲۳۰ نمونه آن هنوز پابرجا هستند.

 موقعیت جغرافیایی:

یکی از این دیدنی‌های جذاب تونس آمفی تئاتر الجم است که در دویست و ده کیلومتری جنوب تونس، شهر مدرن الجم قرار دارد و در حال حاضر، از پر بازدیدترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود

آمفی تئاتر الجم


تاریخچه:



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تونس , آمفی تئاتر الجم , آمفی تئاتر , آمفی تئاتر الجم تونس , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1398
بازدید : 60
نویسنده : rahnama-safar

کشور آفریقای جنوبی همان طور که از نامش پیداست در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده است. کشوری که در درون خود کشوری دیگر را جای داده است.
جمهوری آفریقای جنوبی در جنوب آفریقا و در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند قرار دارد.
آفریقای جنوبی با کشورهای نامیبیا، بوتسوانا، زیمبابوه، موزامبیک، سوازیلند و لسوتو همسایه است و در حقیقت لسوتو را در درون خود جای داده است.
بسياری از نواحی غربی نيمه كويری است, در حالی كه شرق اين سرزمين بيشتر پوشيده از علفزار استوايی (ولد) است.

آفریقای جنوبی

مشاهده ی تور آفریقای جنوبی



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری آفریقای جنوبی , ,
:: برچسب‌ها: افریقای جنوبی،تور آفریقای جنوبی،تور آفربقای جنوبی ویژه نوروز ,

راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com